Sociale Media Beheren, Adverteren & Een Chatbot Op Maat

Onze Diensten

Video & Foto

Foto's worden gevormd tot unieke moment makers die aansluiten met je merk. Reclame & Bedrijfsvideo's vertellen de visie van je bedrijf. Foto & Video worden ingezet op Sociale Media.

Chatbots

Een chatbot volledig op maat gemaakt die wordt gekoppeld aan je website & Facebook pagina. Hierdoor ben je op een geautomatiseerde manier 24/24 , 7 op 7 bereikbaar voor je publiek.

Conversatie Marketing

De kracht van conversatie marketing is een database die wordt opgebouwd door potentiële klanten die converseren met je chatbot. Resultaat gerichte campagnes zorgen voor interactie met je publiek, actie via directe interactie.

Social Media Beheer

Het beheren van je sociale media kanalen is best wel tijdrovend. Wij benutten onze kennis en gaan jouw Facebook & Instagram pagina doelgericht gaan beheren met 2 tot 3 posts per week.

Digitaal Adverteren

De kracht van Facebook bevindt zich in de kennis over zijn publiek. Deze kennis gaan wij gaan inzetten, om via op maat gemaakte advertenties, gekoppeld aan je chatbot, je exacte doelgroep en resultaat te bereiken.

Lead Generatie

Potentiële doelgroepen worden resultaatgericht benaderd via advertenties. Potentiële klanten die echt interesse hebben worden bijgehouden en een unieke promotie voorgeschoteld. Meetbaar meer omzet.

F.A.Q.

Hoe gaat het sociale media beheer in zijn werk?

Wekelijks posten wij 2 tot 3 berichten op je Facebook & Instagram pagina. Deze berichten worden opgemaakt volgens jouw merk en boodschap.

Wekelijks worden de berichten doorgestuurd ter goedkeuring voor de week die volgt. Op deze manier heb jij als ondernemer steeds de finale beslissing over welke berichten er worden gepost op je sociale media.

Kan ik zelf blijven posten op sociale media?

Tuurlijk!

Wij stellen onze posts op volgens een vooraf afgesproken strategie. Beslis jij om toch snel een foto te posten van een top moment, dan is dit perfect mogelijk. Op deze manier vervullen wij een ondersteunende functie voor je sociale media.

Moet ik een chatbot koppelen aan mijn Facebook pagina?

Achterliggend wordt er steeds een chatbot gekoppeld aan je Facebook pagina. De reden hiervoor is dat onze conversatie marketing strategie hierop gebaseerd is.

Wil je echter geen Chatbot inzetten bij de eerste maal dat iemand contact met je opneemt op Facebook, dan is dit ook perfect mogelijk.

Ingewikkeld? Neem gerust contact met ons op, en dan leggen we dit klaar en duidelijk uit.

Hoe gaat die chatbot in zijn werk?

De chatbot gaat in dialoog met iedereen die een gesprek met je aangaat via Messenger. Deze chatbot kan informatie over je bedrijf geven, en dit op een geautomatiseerde manier.

Dit kan gaan van openingsuren, tot maandelijkse promoties en er kan zelf op een geautomatiseerde manier antwoord worden gegeven op vaak gestelde vragen. Zodat jij als bedrijfsleider meer tijd hebt voor wat echt telt, namelijk je bedrijf.

Wat is conversatie marketing?

Conversatie marketing is de benaming voor marketing waarmee je in dialoog gaat met je doelgroep.

De chatbot die wordt ingezet gaat de interactie aan met je publiek, waardoor er een echte 1 op 1 conversatie plaatsvindt, via verschillende kanalen. Deze conversatie wordt neergezet als persoonlijk en direct.

Op deze manier kan er steeds een eigen database aan klanten en potentiële klanten worden opgebouwd, die steeds bereikbaar zijn via de chatbot, en via onze conversatie marketing strategie.

Zal mijn doelgroep een chatbot wel kennen?

Chatbots zijn aan een serieuze opmars bezig, en zijn binnen x aantal jaar niet meer weg te denken uit onze digitale tijdperk.

Klanten en prospecten verwachten steeds een snel & duidelijk antwoord. Een chatbot biedt hiervoor een oplossing, om steeds op een snelle en duidelijke manier de correcte informatie te verschaffen.

Welk voordeel heeft adverteren op sociale media?

Bereik, conversies en merkbekendheid.

Sinds Facebook zijn algoritme heeft aangepast, is het met organische berichten  moeilijk om veel bereik te behalen.

Je kent het vast wel, je hebt een mooi aantal volgers op je pagina, je maakt een prachtig bericht. En dan …. Amper 5 likes en geen commentaar … ?

Dit komt simpelweg doordat Facebook geen voorkeur meer geeft aan organische berichten van bedrijven op Facebook.

Door gebruik te maken van advertenties kan je doel – & resultaatgericht je campagnes opzetten, en ben je zeker dat je de gewenste doelgroep gaat gaan bereiken.

Hoe weet ik welke resultaten er worden behaald?

Wij zorgen voor een overzichtelijk dashboard waarop je duidelijk kan bijhouden hoeveel advertentiebudget er werd gespendeerd, en welke resultaten er werden behaald.

Maandelijks bezorgen we je een overzichtelijk rapport over de resultaten van je bedrijfspagina & chatbot.

Onze Werkwijze

1

Nagaan : Verwachting & Resultaat

Eerst en vooral gaan we na welk resultaat je wenst. Wens je enkel een virtuele assistent zonder gekoppelde campagne? Of wens je een volledig pakket met chatbot & adverteringsresultaten?
2

Ontwerp : Multimedia & Chatbot

Eenmaal het gewenste resultaat & verwachting werd besproken wordt er een chatbot en/of campagne opgezet. De op maat gemaakte advertentie foto's & video's worden in beeld gebracht en uitgewerkt.
3

Evaluatie : Flow & Campagnes

De ontwikkelde virtuele assistent en de bijhorende social media campagnes worden frequent onder de loep genomen en bijgestuurd waar nodig. Lopende campagnes worden ververst, en nieuwe campagnes en bijhorende content worden periodiek uitgerold.

Wij zijn Conversatie Smeders

Demo Aanvraag

Zin om met ons te Converseren?

Bekijk Onze Contactgegevens